Dres

16.11.2017

Po pěti týdnech mailování, návrhů, korektur a schvalování mám knečně vlastní dres, který je zároveň i klubovým dresem. K mému potěšení se objednávalo 15 ks a téměř celá naše běžecká parta může na jaře vyběhnout v klubových barvách.

Musím poděkovat firmě Alisy, která dresy vyrobila a dodala. Skvělý přístup, ochota a maximální vstřícnost. Dodání trvalo trochu déle, než jsem čekal, ale to bylo způsobeno tím, že jsem se trefil zrovna do období, kdy toho bylo ve výrobě hodně a také tím, že jsem si nechal poslat zkušební sady a sám si tak celé dodání o nějaký ten týden prodloužil.

Jelikož se čas od času někdo na výrobu dresů dotazuje, ať přímo v souvislosti s naším klubovým dresem nebo obecně, např. na Facebooku, sepsal jsem dodatečně celý proces v samostatném článku, který najdete zde.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky