Ještěd Winter SkyRace

01.12.2018

Tak mám za sebou třetí Winter SkyRace na Ještědu. Řekl bych, že letošní ročník byl z mého pohledu asi nejnáročnější. Myslel jsem si, že hromady sněhu jsou nejvíc, co může běžce v závodu potkat, ale po této zkušenosti už si to nemyslím. Sněhu, tak nějak aby se neřeklo, ale místo toho na většině trati brutální klouzačka. Kameny pod vrcholem tak kluzké, že pokládání rukou závodníků na jedno a to samé místo nedokázalo ledovku roztát. V tomto závodu jsem si tajně myslel na to, že vylepším svůj loňský čas cca o 10 - 15 minut, ale nakonec jsem po rozumné úvaze a stavu tratě usoudil, že zlomená noha nebo i jiné lehčí zranění mi za to nestojí. Za 14 dnů se chystám na P100 a myslel jsem stále na to, že chci být fit, abych mohl za 14 dnů bez potíží nastoupit.

Na závod jsem jel se ségrou Katkou, pro kterou byla hlavní distance na Ještědu premiérová. Se závodem se popasovala víc než dobře a bez větších obtíží dorazila v pohodě do cíle. Také Serjožka, který běžel loni s Katkou kratší trasu nastoupil do hlavního závodu a bez problémů ji celou odběhl.

foto: Lukáš Podolák, Michael Dobiáš

Organizátor závodu odvedl svoji práci opět na jedničku a nebylo nač si stěžovat 🙂. Tentokrát nebudu říkat "tak zase za rok", protože rok je dlouhá doba a nevím co bude. Třeba se na Jěštěd zase vydám nebo zkusím něco nového 😉.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky