Kuks

14.04.2018
...těsně po startu ještě s úsměvem
...těsně po startu ještě s úsměvem

První letošní ultra začínám společně s Honzou. Byl jsem hodně natěšený a okolí zámku Kuks slibovalo krásnou přírodu a tím pádem i skvělé proběhnutí. Závod s délkou 65 km jsem však vlivem zdravotních potíží nedokončil a po necelých pěti hodinách na 39 kilometru vzdal. Už od chvíle, kdy jsem se probudil bylo znatelné, že nejsem úplně ve své kůži a zvláštní bolest na pravé straně žeber se nezdála být hned z rána nijak na obtíž. Během závdou se však bolest ozývala čím dál víc. Snažil jsem se na ni nemyslet a svádět vše jen na hlavu. Postupem času jsem začal častěji přecházet do chůze. Chůzí se však blížím na nejbližší občerstvovačku, kde závod ukončuji.

Mnohokrát děkuji organizátorům za odvoz do zázemí. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky