Saar Challenge

22.09.2018

Rok se s rokem sešel a jsem opět v Hlinsku na závodu Saar Challenge. První závod po čtyřech měsících zdravotních nepříjemností. Doufám, že jsem z toho venku a do budoucna už bude od obtíží klid. Po 160 km naběhaných na Teribearu se běželo stejně jako loni parádně. Loni trasa 66 km, letos, abych to hned nepřehnal, tak jen 42 km.

Stejně jako loni jsem přijel do Hlinska společně s Honzou o den dříve. Ubytování opět v překrásné roubence slibovalo, že se závodní víkend opět vydaří stejně jako v loňském roce.

Po tak dlouhé absenci jsem s výsledkem nadmíru spokojený.

Tento závod byl spojen s prvním větším testem nápoje Edgar, @edgar.powerdrink

42km/800m+ za 4h 15min. (ještě jsem cítil malou rezerevu, ale už jsem byl asi trošku línej 😀.

Celkově jsem bral 23. místo.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky