Trailová Závist

18.12.2016

Na druhý ročník závodu Trailová Závist jsem se moc těšil a bral jsem ho jako reparát za loňský rok. Tentokrát už byla příprava o dost lepší a od závodu jsem si sliboval znatelně lepší výsledek než v prvním ročníku. 

Počasí stejně jako loni nic moc. Vlezlá zima, vítr a od půlky závodu docela husté sněžení. Na závod přijel jako pravidelně Honza, Lenka a v premiéře i ségra Katka. Vzhledem k množství závodníků a spoustě aut, byl start ze Lhoty přesenutý do prostoru fotbalového hřiště v obci Zvole. Trasa závodu zůstala stejná jako v loňské roce, jen stoupání na Károv byl malinko výživnější.

Honza
Honza
Lenka
Lenka
Katka
Katka

Vzhledem k tomu, že už jsem během roku v místech závodu běhal, věděl jsem jak si rozvrhnout síly. Po startu stejně jako loni jsem na nic nečekal a vystřelil bez ohledu na původní plán 😁 . Vše šlo celkem dobře až ke kopci z Jarova směrem na Károv. V předešlém seběhu jsem si vzal gel, ale seběh a následné stoupání mi neudělalo nějak dobře a musel jsem na chviličku zastavit, abych se sebral. Po malé chvilce jsem se opět pustil do závodu a běžel až docíle co to jen šlo. Doběhl jsem v čase 1:54'54 což bylo zlepšení o rovných 20 minut proti loňsku💪. V cíli jako tradičně perníková medaile a běžecký rok 2016 je ukončen 🏁.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky