Zimní běh na Blaník

14.01.2017

Podruhé se vracím společně s Honzou na Blaník. Stejně jako na prosincovou Závist jsem si po roce na Blaník věřil o poznání víc. Mrazivé počasí, sníh a silný vítr, to bylo počasí, které si pro nás organizátor závodu připravil 🙂. Vzpomínka na loňský ročník v souvislosti s množstvím oblečení, byla hlavním bodem mých příprav na závod 😀. Žádné vrstvy triček s mikinou a bundou, to vše nacucané jako 🍄. I přes celkem výraznou zimu, kdy byla teplota -3°C jsem si vzal jen termotriko s dlouhým rukávem, tenké triko s krátkým rukávem a větrovku. Tři tenké vrstvy na které jsem spoléhal se nakonec ukázaly jako správná volba a v tomto směru vše proběhlo podle mých představ 😉. 

Závod probíhal tak, jak jsem očekával. Běh zasněženou krajinou byl zážitek, jen ten silný vítr 💨 to malinko kazil. Mimo vítr, který mi docela vadil jsem se  ještě vymlel na zpáteční cestě u mostu přes potok Brodec. Tenhle pád byl můj úplně první od doby, co jsem začal běhat. Trochu jsem si narazil kostrč, ale bez větších obtíží jsme pokračoval dál. Mezi vesnicí Kondrác a Dub mi už vítr tak silně bičoval obličej, že jsem se smířil s tím, že budu mít možná i omrzliny. Po doběhnutí do cíle, kde už čekal Honza jsem nemohl vůbec promluvit. Obličej byl jen zmrzlé cosi a pokus o mluvení vypadal jako huba kapra, kterého vytáhnete z vody. Čas v cíli jsem si vylepšil pouze o 8 minut, ale i to je zlepšení, které se počítá 😉. Stejně jako v loňském roce i letost byl "Zimní běh na Blaník" parádní zážitek a nepočítám, že bych se za rok zase nevrátil.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky