Zimní běh na Blaník

13.01.2018

...a opět v kraji Blanických rytířů, už potřetí 🙂. Zase se nás sešla dobrá parta spolu s Lenkou, Honzou také dva Tomášové. Letošní ročník nebyl tak chladný, jako dva předešlé a nebyl ani sníh. Závod byl v kopci spíš na blátě, ale to nám nikomu nevadilo. S Tomášem Zahálkou jsem se opět utkal na jeho bosé nohy a i když jsem si na něj "brousil nohy" a jako vždy ho v seběhu z Blaníku předběhl, stejně mi to nedal zadarmo a necelé dva kilomtery před cílem už mi dýchal na záda. Jakmile jsem slyšel jeho charakteristické ťapkání bosých nohou 👣 po asfaltu, věděl jsem, že je vše ztraceno 😁. Do zámecké brány jsme vbíhali bok po boku a pak už jsem jen bezmocně sledoval s vydáním se ze všech sil, jak peláší k cílí. Zase jsem utržil od bosonožky porážku - tak za rok další reparát 😀. I tak jsem se od mé první účasti v roce 2016 zlepšil o 24 minut a to byla letošní trasa cca o kilometr delší. Já jsem spokojený 😉.

I když mají z našeho pevného klubového jádra dresy všichni, nastoupil v barvách klubu jen Tomáš Már, na ostatní zas takové teplo asi nebylo 🙂. První závod v letošním roce máme za sebou a stejně jako v předešlých letech jsme si ho všichni pěkně užili.

foto z Blaníku: Antonín Kříž

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky